Co będzie należeć do Twoich zadań: obsługa połączeń przychodzących – telefoniczne zgłoszenia od klientów, udzielanie klientom odpowiedzi na zapytania dotyczące produktów i usług, współpraca z innymi działami w firmie, dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Czego potrzebujemy od Ciebie: braku oporu przez rozmową z klientem oraz chęci wspierania go na co dzień, dobrej dykcji, łatwości w nawiązywaniu relacji z innymi oraz chęci pracy w zespole, otwartości na nowe doświadczenia i poczucia humoru, umiejętności sprawnego posługiwania się komputerem i aplikacjami biurowymi, doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane, ale nie jest wymagane – wszystkiego Cię nauczymy Czego możesz oczekiwać od nas: partnerskiej współpracy, która jest dla nas największą wartością, atrakcyjnego systemu motywacyjnego, elastycznego grafiku pracy - praca zmianowa: od poniedziałku do piątku między 7.00–22.00, w soboty między 8.00-20.00 oraz niedziele między 8.00-16:00, stabilnej pracy w firmie o silnej i ugruntowanej pozycji na rynku, możliwości poszerzania swoich kompetencji oraz zdobywania nowych, szkoleń, które pomogą Ci czerpać satysfakcję z zajmowanego stanowiska, możliwość korzystania z benefitów takich jak karta Multisport i opieka medyczna, wspólnego celebrowania wydarzeń, zarówno dużych jak i tych mniejszych jak np. Dzień Dziecka czy Dzień Kuriera.
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Wsparcia Technicznego |
Sprzedawca: | Inpost Sp. z o.o. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Małopolskie |
Miasto: | Kraków |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |